دومین صفحه ی رمان

روی نیمکت نشسته بودم و علی رضا اومدو یه گپی زدیم 

-سلام علی رضا خوبی؟؟؟

سلام به به آیسان خانوم چه عجب ما شمارو دیدیم 

-شما همیشه مارو می بینین 

یادم افتاد که امروز باید اون تابلوی نقاشی سیمرغو تموم کنم همشم میخواستم این علی رضارو بپیچونم که همش مزه میریخت 

یهم یه فکری به سرم زد 

-ببخشید علی رضا جان امشب قراره خونمون مهمون بیاد میدونی که مامان دست تنهاست باید برم کمکش کنم 

بلعهه بلعه میدونم نمیشه که امشبو از دست بدید آخه امشب قراره توی زندگیتون اتفاق مهمی بیفته 

-بسه دیگه اصلا هم مهم نیست خدافظ 

اوه اوه چرا بهت بر میخوره خانومی من که چیزی نگفتم بای بای 

عینک دودیمو از توی کیفم بر داشتمو زدم روی چشمم و رفتم به سمت ماشین و سوار ماشین شدمو رفتم سمت خونه 

وقتی که رسیدم خونه تقریبا یه نیم ساعتی بود تو راه بودم و توی کیفمو هر چی گشتم کلیدو پیدا نکردم و زنگ خونرو زدم 

مامانم فهمید منم درو سریع باز کرد 

وارد حیاطمون شدم  بابام داشت گلای رز میکاشت توی باغچه 

منم که عاشق گل رزم اونم رز قرمز 

-سلام بابا جون خوبی؟؟؟؟؟

سلام دختر گلم خوبی بابایی؟؟؟؟میان ترمت چجوری شد

-عالی بود عالیییییییی حرف نداشت 

موفق باشی 

به سمت در خونه رفتم و چهار تا پلرو رفتم بالا و درو باز کردم سلام بلندی دادمو رفتم تو اتاقم 

اول لباسامو عوض کردمو یه دوشی گرفتم و دیدم که ساعت 6ونیمه وااای خدای من در کمودمو باز کردم و ثاپورت مشکیمو با یه کفش مخمل رو فرشی با یه زیر سارافونی مشکل ویه سارافت جلو باز نخی که بلندم بود رو پوشیدم با یه شال قهوه ای که مثلا خواستم حجاب کنم

رز گونه ی صورتی زدم وگونه های خوشگلمو یه کم ماساز دادم و یه کمی ام رز لب صورتی زدم و رفتم پایین

مامانم میز  شامو چیده بود و روی مسز عسلی ام یه میه خوری بزرگ چیده بود

مامانم تا منو دید منو بغلم کردو گفت

ایشالله عروس شی دخترم این لباسم خیلی بهت میاد

--ااااااااا مامان بازم تو دلت عروسی میخواد

آرزوی هر مادریه که دخترشو توی لباس عروس ببینه

-باشه مامان جان بزار اینا امشب بیان ببینم چی میشه 

مامانم یه بوسی از گونم کرد وگفت آفرین به دختر خوبم 

غذارو خوردیم و میزو جمع کردمو زنگ خونمون به صدا در اومد 



نظرات شما عزیزان:

aria
ساعت20:06---18 مرداد 1395
خوبه استعداد داری ادامه بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 مرداد 1395 ا 12:12 نويسنده : َArezoo ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.